30 Ocak 2009 Cuma

Benim Tasarımlarım - Emeklerim Etkinliği Kolyem HÜNKAR


Etkinlik bannerına bu ay(Benim) omes37.blogspot adresini ekliyorsunuz nasıl mı? yapacağız
derseniz daha önce bloglarımıza eklediğimiz banner kodunun içinde (natcilar.blogcu) yazan yere
(omes37.blogspot)olarak değişiyoruz ve yukarıdaki fotoğrafı alıyorsunuz ve link vererek kendi blogumuza ekliyorsunuz ve 1 şubattan itibaren yayımlayacağım takılarımı oylamaya bekliyorum tşk.... Etkinliğe katılmak isterseniz etkinlik bannerını blogunuza ekliyor ve Suppruss'a adınızı yazdırırabilirsiniz.


*01 ocak 2009 Benim Tasarımlarım Etkinliğinin ilk oylamasını Natcilar arkadaşımızın blogun da yapmıştık, oylama bitmiş de olsa birbirinden güzel tasarımlarını blogunda görebilirsiniz...


Yorum - CommentairesYorum - Commentaires

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa Instagram

counter
counter